Náměty, připomínky, poděkování a stížnosti

Publikováno: 2.5.2016 | Autor: admin

Pokud jste s poskytnutou zdravotní péčí ve společnosti LNaP, a.s. byli spokojeni a chcete vyjádřit své poděkování, nebo naopak pokud tomu tak přes naši maximální snahu nebylo, můžete proti postupu LNaP, a.s. při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami podat stížnost.

Vaše náměty, připomínky a poděkování nám můžete sdělit:
 

  • ústně, přímo na příslušném oddělení či ambulanci společnosti LNaP, a.s.
  • elektronickou poštou na adresu: sekretariat@nemrum.cz, ID datové schránky: 8vje2fi
  • telefonicky na číslo +420 412 359 511
  • dopisem zaslaným na adresu: Lužická nemocnice a poliklinika, a.s. sekretariát
    Jirákova 1378/4, 408 01 Rumburk
  • vyplněním anonymního dotazníku -  umístěných na jednotlivých odděleních a ambulancích, které vložíte do označených schránek nebo přímo zde vložit

V následujícím odkazu najdete podrobnější informace jakou formou a kde lze  podat stížnost.

Soubory ke stažení

clanky5159/podavani_stiznosti.pdf59 KBpodavani_stiznosti.pdf
Autor: Erika Drahotová | vloženo: 13. 01. 2017, 12:58
Stáhnout